Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Õppemetoodikad

Õppemetoodikad

Lasteaia õppe- ja kasvatus tegevus põhineb järgmistel põhimõtetel:

580195_212352358895700_953413428_n.jpg

HEA ALGUSE PÕHIMÕTTED

  • Õppimine mängu kaudu – õpikeskkond julgustab lapsi avastama, olema algatusvõimeline ja loov. Mängul on laste elus keskne osa. Laps areneb koos mänguga, seetõttu peab lapse keskkond pakkuma selleks mitmekesiseid võimalusi.
  • Individualiseeritud õpikogemused – iga lapse kasvumudel,  temperament, õpistiil, perekondlik taust on erinevad. Nii õppekavas kui vanematega koostöös peab arvestama individuaalseid iseärasusi. Individualiseerides sobitatakse iga lapse tugevad küljed, huvid ja vajadused õppetegevusega. Lapsekeskne rühmaruum toetab individualiseeritud õpetamist.
  • Valikute tegemine – selleks et laps oskaks olla kriitiline mõtleja, probleemide leidja ja lahendaja, suuta teha otsuseid, on vajalik anda lapsele võimalus langetada valikuid oma tegevuste osas. Hea Alguse rühmaruum toetab seda printsiipi läbi tegevuskeskuste.
  • Perekonna osalemine – vanemate mõju oma lastele on kõigist mõjudest kõige suurem. Vanemad on oma lapse esimesed õpetajad ning tunnevad oma lapsi kõige paremini.


J.KÄISI KASVATUSPÕHIMÕTTED

Eesti pedagoogi J. Käisi metoodika alusel põhinev õppemeetod mis võimaldab viia lapsed võimalikult lähemale loodusele, vältida raamatulikkust ja ranget süstemaatilisust.

 

K.ORFI PÕHIMÕTTED

Muusika õppimisel: arendav rütm, muusika kuulamise oskus, tants, kirjutamis- lugemisoskuste kujunemise soodustav meetod.

 

OSALINE KEELEKÜMBLUS

Eesti keele õppimine igapäevaste tegevuste kaudu.

Viimati muudetud 21.02.2024